Followers

Thursday, March 31, 2011

# Fresh from bandung..

opismate aku baru balik dari bercuti kat bandung minggu lepas..so dia bawak balik la sedikit cenderahati (ke mata ek?) untuk kami-kami kat opis ni.


beg untuk isi kain semayang,pen berukir nama kawan tu and yang paling aku suka adalah 6 ketul fridge magnet yang comel2 dari bandung..ada peluang nak buat contest lagi ni.hehe...

tapi contest apa nak buat ek?frens,any suggestion?

3 comments:

aanie said... [Reply this comment]

wah, ada peluang lagi ni...hehe....

Huda said... [Reply this comment]

buat GA je..senang :)

Qaseh chenta said... [Reply this comment]

ha,buat GA jer...leh join....
magnet from bandung...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...