Followers

Monday, April 4, 2011

# Mr. Bean in da house

ni papa izzul belikan 2 minggu lepas.soft toy yang ke berapa ntah untuk anak teruna dia tu.aku sendiri pun berpendapat lebih baik belikan patung camni kat izzul berbanding mainan jenis kete,moto or lori.

bukan apa,beli tak sampai sehari terus jahanam mainan tu.tayar ntah ke mana,badan ke mana,kepala tah ke mana.

dia suka ketuk-ketuk pastu kejap je dah tercabut bahagian2 kereta tu.pastu kalau part-part yang kecik contohnya tayar cepat aje masuk dalam mulut dia.

banyak yang dah hancur mainan jenis kete kat rumah tu.so,kitorang tunggu dia besar sikit baru belikan semula mainan jenis kete2 nih.

at least kalau belikan soft toy camni lambat sikit rosak.lagipun aku peratikan si izzul ni jenis suka mainan lembut-lembut camni.duk peluk cium bercakap2 dengan patung tu.jangan ko jadi lembut dah la anak oi!


dia panggil patung ni boboi,terpengaruh dengan cite kartun boboi boy tu.hehe..kalau aku tanya dia mana boboi,cepat je dia pergi carik patung ni bawak kat aku.pandai lah anak mama nih!


p/s : agak-agak ada kesan buruk tak bila anak lelaki suka main patung?

2 comments:

Tupperware Lover said... [Reply this comment]

anak lelaki saya pun ada gak main bear. tu pun bila dia join main masak2 ngan adik dia. jangan risaula, takkan la sebab bear nan seekor ni, terus jadi lembut,kan? hihihih...ntah2 nanti bear ni jadi geng lawan2 izzul ganti raksasa plak... hahahha
jemput ke blog tupperware saya yer.. banyak design comey2 kali ni.. ada limited edition free gift untuk saper yang nak jadi ahli :)
http://tupperwarefactory.blogspot.com

DeQWa said... [Reply this comment]

ala,xde kesan ape2 kot...
anak buah sy laki pun men bear mr bean tue,siap nk susukan lg...hahaha..tp tgk setakat nie,ok jer,,,ganas jer...hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...