Followers

Monday, March 28, 2011

# Izzul pun ada jugak tau

anak yang punya tapi mak dia plak yang lelebih..huhu.biasa la mak2 memang eksaited terlebih.eh,apa aku nak cite ni?

ni ha,pasal botol susu BPA free yang semua ibu-ibu duk cite sekarang ni.dek kerana botol susu anak elaun mak-mak untuk beli henbeg baru,kasut baru dah lebur tah ke mana (ini bukan kisah aku).. ;)

takde la,statement kat atas tu aku gurau je.setiap anak ada hak dia,memang kewajipan mak pak untuk bagi yang terbaik untuk anak.ye dak?so plis plis jangan berkira bila melibatkan barang-barang anak ni.sedangkan henbeg LV,prada,gucci mahal-mahal korang boleh beli,tak kan botol susu anak yang rege belas-belas hinggit takleh beli?

demi kebaikan anak-anak tersayang anda,jom la bertukar ke botol susu BPA free..aik?macam duta botol susu plak dah..

petang sabtu aritu kami sekeluarga menerjah ke Manjaku kat Bangi untuk cari botol susu baru untuk izzul.dapat la 3 botol yang menarik bagi aku (menarik ke murah?).yang paling penting BPA free.

tapi masa aku pergi tu mak aih ramainya orang,semua duk sibuk cari barang untuk anak2.beratur nak bayar panjang kemain lagi tau.gigih aku beratur demi anak walaupun terpaksa bersesak-sesak.faktor penyebab kesesakan ini adalah dorang tengah buat sales pastu mak pak baru dapat gaji kan..

yang aku beli ni jenama pureen je.yang set 2 botol tu rm12.90 dan yang 1botol lagi tu rm8.50.meh nak tunjuk gambar...

CHAKKK!!


ni la rupanya..ok la kan?nasib anak teruna aku tu bukan jenis pilih2 botol.asal ada susu cukup la.


model duk promote botol susu baru.ni dia yang susun semua tau.pastu duk tarik-tarik kerusi tu konon2 kerusi tu stoller la.

3 comments:

aanie said... [Reply this comment]

betul...dah kewajipan kita utk jaga amanah ni dengan sebaiknya..

Unknown said... [Reply this comment]

anak2 saya pon pakai botol ni jer dari dulu..lepas ni mesti ramai ada botol yg sama kt taska

Unknown said... [Reply this comment]

sweetnye kaler botol2 tu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...