Followers

Wednesday, March 30, 2011

# Pucat ker?

aku baru turun kaunter nak tukar shif dengan kawan aku,sekali ada sorang peminjam tegur "cik puan,muka cik puan nampak pucat la.banyak kan makan buah-buahan".huh?terkejut aku..pastu tanya kawan muka aku nampak pucat ke? kawan aku cakap biasa je,mungkin sebab aku selalu nampak ko camni.

ye,aku tau aku tak make-up hari ni pasal bangun lambat.eh,aku memang jarang make up pun.pagi-pagi tepek 
Simplysiti Acne Solution Simply 5 Cream (nak jugak bagitau pakai produk tokti iteww ;P) pastu sapu compact powder,dah siap.

kalau datang mood rajin sikit aku pakai la eye shadow,blusher and lip gloss (aku tak pakai lipstik).tapi mood rajin tu selalunye datang sekali seminggu jer.parah sungguh la,hehe..

kalau malam-malam pun takde nak tepek krim ke hapa ke..risau lak nanti nampak tua sebelum waktunya.oh no!!kena rajin sikit ni..

1 comments:

Unknown said... [Reply this comment]

alahai ade lak yg rajin menegur yer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...