Followers

Thursday, March 31, 2011

# Hadiah semasa bercinta

"pesanan puan blog : entry ini agak menunjuk-nunjuk lebih dari biasa..sekiranya meluat,sila la klik tanda X kat sebelah kanan anda yer"

dulu-dulu masa bercinta selalu je dapat hadiah dari boifren (hubby sekarang)..kejap hadiah besday,kejap hadiah anniversary.tak lama kemudian dapat lagi hadiah.tu kisah dulu-dulu la.sekarang takde makna nya bagi hadiah-hadiah ni.hadiah aku bagi kat hubby pulak bagi anak tiap2 tahun,boleh?.huhu..;)

tapi hubby aku tebiat dia macam pelik sikit kot.suka bagi emas.dia kata nampak cantik je kalau perempuan pakai emas.(tang ni aku paling suka).masa belum kahwin dulu sanggup ot semata-mata nak beli gelang emas untuk aku.caya lah bang!

kadang-kadang ada jugak dia bagi baju,perfume,bunga tapi of cos la aku sebagai girlfren mata duitan lebih menghargai emas.yakin je dia bagi kat aku.nasib jadi dia kahwin dengan aku,kalau tak pelaburan tu sesia jeww..:)

ini antara pemberian-pemberian dia yang aku sayang..

 cincin hadiah besday..yang kiri besday umur 22 tahun,yang tengah besday umur 23 tahun..


pakej besday umur 24tahun dan anniversary couple (yang ke berapa tah,tak ingat daa)..

tu je,taknak la tunjuk lebih-lebih kang cakap aku over nak nunjuk-nunjuk pulak.ni semua yang dia bagi sebelum kahwin.selepas kahwin lagi banyak dia kasik (hadiah paling terkesan hubby bagi adalah si kecik tu la,anugerah paling tak ternilai).

ini harta aku paling bernilai...

1 comments:

DeQWa said... [Reply this comment]

bestnye dpt hadiah brg kemas sblm kawen,jarang org buat camnie....
untung la akak...hehehe
p/s:nak cari yg leh bg adiah emas gak la...hhehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...