Followers

Wednesday, March 23, 2011

# Berdikari

selamat pagi semua..

hari ni mesti ramai yang post entry bertajuk "wordless wednesday".hehe..aku hari ni seperti lemau nak pergi kerja sebab kena pergi sendiri.dah dua hari berturut2 hubby hantar dan amik dari opis.buang tebiat ke apa laki aku nih bila dia offer nak hantar dan amik aku?hihi.

selalu dia jenis yang suruh aku berdikari sendiri.apa2 aku kena buat sendiri,kalau betul2 dah takleh buat baru dia akan tolong.

takpe la,dia dah hantar dan amik dua hari tu aku rasa bersyukur sangat2 dah (kata-kata sorang isteri yang kurang kasih sayang suami..haha) time dia ada ni la boleh nak manja-manja sikit.

semalam dia datang kat opis bawak izzul sekali pastu kitorang g beli makanan kat pasar tani depan opis aku ni.bagi orang yang tinggal bersama suami mungkin akan cakap "eleh,biasa2 jela laki bini g pasar tani sama2" tapi bagi aku itu la moment2 paling heaven sebab aku jarang jumpa dia,dia balik sini pun 2 kali sebulan je.sedih tau..

sebab tu dia ajar supaya aku berdikari memandangkan dia duk jauh,jangan lembiks2 jangan cembeng2..dan alhamdulillah aku boleh harungi hidup bertiga dengan anak (satu lagi baby dalam perut) tanpa suami tersayang di sisi.


1 comments:

Anonymous said... [Reply this comment]

ko menang bukak link nie

http://qirakira.blogspot.com/2011/03/dan-pemenang-qirah-isa-1st-giveaway.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...