Followers

Thursday, March 24, 2011

# Jalan- jalan cari donut

ni kisah hari sabtu minggu lepas.since hubby balik sini so sesi jalan-jalan tu rancak la sikit.hehe..mula-mula nak pergi ke pesta belon panas kat depan opis aku,malangnya salah timing la.

bila kitorang sampai tu dah nak masuk tengah hari so belon dah disimpan.biasanya dorang terbang kan belon pada waktu pagi dan petang je.haishh,tak pepasal kena sound dengan hubby.huhu..

tapi sempat la pusing-pusing kat tapak pesta tu.tengah jalan-jalan tengok barang apa yang menarik dijual kat situ, si izzul boleh plak tertido atas dukung papa dia.dah takleh lelama pusing tapi sempat jugak la beli bola besar sebijik untuk si kecik tu.

pastu hubby bagi cadangan jom la ke KL,boleh lepak kat hotel (tempat keje lama kitorang dulu). beransur la kami ke kl,nasib jalan tak jammed sangat.izzul plak lena je tido kat seat belakang..sampai je BB elok je dia bangun.hehe..

sampai BB,makan-makan dulu isi perut.masuk dalam sungai wang plaza,aku pergi tengok kasut kat vincci tapi tak berkenan je.kalau ada yang berkenan mahal plak.

pastu hubby tanya nak g pavillion tak,g beli donut JCO..harus la aku jawab nak.hubby memang betul-betul tau makanan kesukaan aku tu.

 kusyuk tengok helikopter lalu..

 ni on the way ke kl,nampak tak bola merah kat belakang tu? 

 silau kena flash camera mama dia.. :)

 sape la yang amik gambar ni? :P

 budak yang sibuk nak menyelongkar je keje dia.

alamak!susah plak nak bukak kotak ni..

kita main benda lain la plak..

donut jco ni aku ingat nak beli 6biji je tapi budak kat situ cakap kalau amik 12biji harga lagi murah.aku apa lagi zass 2 kotak.dasar kuat makan betul la.haha..

satu dah kena makan awal-awal dengan papa izzul..aku paling suka yang ada kacang badam tu.

lepas beli donut ni kitorang makan kat mc'd dalam sungai wang tu.aku makan donut ni je,hubby aku lak makan ayam goreng mc'd,izzul makan bubur sudah..haha..

dah puas lepak kat situ baru kitorang gerak balik ke putrajaya semula..penat wooo...

1 comments:

amiey lee said... [Reply this comment]

izzul ni mulut dia cekci la hahahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...