Followers

Thursday, March 24, 2011

# Kopok sedap..

selamat pagi semua..

arini nak cite pasal keropok @ kopok (nama senang nak sebut).as orang pantai timur kopok ni adalah feveret kitorang sama ada makan begitu saja atau makan dengan bihun goreng atau nasi goreng pun boleh.tu stail aku makan kopok la.

memandangkan AHKAK GELI duk war-war kan tentang kopok sedap buatan kilang bapak sedara dia ni dah ada stok maka harus la aku terjebak nak beli.kelmarin order petang semalam ahkak geli dah hantar kat opis aku.terima kasih kak geli..

balik rumah selepas masak untuk makan malam aku try goreng sikit.kesimpulannya,memang sedappp..tak masin tak gatal ditambah dengan rangup nya pulak tu pehh krup krap krup krap dah abis satu tupperware.

siap kena goreng lagi untuk second round sebab tak cukup.hubby pun duk puji sedap kopok tu padahal dia bukan la peminat tegar kopok macam aku..hehe..gambar ihsan dari blog kak geli sebab leka duk makan kopok sampai gambar pun lupa nak snap.

kak geli,kite pinjam gambar kopok awak boley?

p/s : sesape nak try kopok ni boleh la ke blog ahkak geli.tanya dia ada lagi tak stok.kalau ada memang rejeki korang la..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...