Followers

Tuesday, March 8, 2011

# Izzul dah ada mak angkat

tajuk poyo je pepagi nie.hikhik..acceli,kawan satu kampung pastu sekolah sekali masa sekolah rendah dan sekolah menengah tumpang duduk kat rumah aku.ok la,at least ada gak teman aku berborak selain dari izzul.

dia dapat keje kat kkm tapi sambilan la sementara dapat panggilan untuk dpli.hari ahad aritu dia datang rumah aku.ikutkan dia nak sewa bilik tapi aku cakap tak payah la membazir duit,duduk je dengan aku sebab laki aku pun jarang balik.

pastu dia lak setiap hari sabtu buat bisnes jual tudung kat jalan tar.jadi setiap petang jumaat dia akan balik ke rumah sewa dia kat wangsa maju dan sabtu tu meniaga.ahad baru balik semula rumah aku kat putrajaya.

1 comments:

Huda said... [Reply this comment]

mak angkat baru izzul yer :) eh tp leh gak mintak dia bayar bil api air kan :) or sesekali banje makan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...