Followers

Wednesday, March 30, 2011

# Hari terakhir bertugas di kaunter...

after this no more jaga kaunter.syiokknye...actually aku request dengan cc taknak jaga kaunter dah sebab perut dah besar,duduk lama2 cepat mengah (alasannn).nasib baik diluluskan oleh bos aku.hehe..

hezrina tu lagi la,awal2 lagi dah tak jaga kaunter kalo tak silap aku dia preggie 2bulan terus tak jaga kaunter.aku ok lagi sampai 4bulan baru tak jaga kaunter.merdeka!

rajin plak aku menceceh hari ni kan?tapi tula entry tanpa gambar je sebab aku tak bawak turun pendrive tadi.takpe takpe,asal update sudah..kihkih..

1 comments:

Huda said... [Reply this comment]

pasni duk opis je la yer :) best2..leh tenet selalu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...