Followers

Tuesday, March 8, 2011

# Budak yang suka tengok tv..

aku rasa semua budak-budak sebaya izzul mesti suka tengok tv.cuma kita sebagai ibu bapa kena pandai pilih rancangan apa yang sesuai dengan usia mereka dan jangan biarkan dorang ketagih tengok tv.tv bukan lah media terbaik untuk mengajar anak-anak kerana banyak jugak unsur-unsur tak elok kat tv tu.

antara rancangan yang aku perasan izzul suka tengok adalah upin ipin,iklan yang ada nyanyi2 menari2,iklan pasal susu dan diapers,azan,pastu cite2 pasal binatang.kira tak semua jenis rancangan la dia tengok nak-nak pulak kat rumah aku takdek astro.hehe..

layan jela gambar anak teruna aku tengah tengok tv ni..

ala,mama ni asyik amik gambar izzul jer..

kusyuk sungguh!

dah penat berdiri kita duduk pulak... :)

tengok tv sambil isap jari..

4 comments:

aanie said... [Reply this comment]

tgn dah sampai capai tv tu...
nape tak pakai baju ni??panas ye izzul..

Huda said... [Reply this comment]

wow! sukanya izzul tengok tv..sambil pakai diapers saja pun xpe yer :)

aleen aiden said... [Reply this comment]

anak buah alin isap jari,die masukkan jari tengah ngan jari manis dlm mulut.3 beradik sume isap jari mcm tu.hu3

*azni* said... [Reply this comment]

aanie:bkn panas tapi mama dia xterkejar nak pakaikan baju..susah btol nak pakaikan baju.

huda:ok je aunty huda..:)

aleen:izzul kdg2 je isap jari,kira bkn habit la..btw,salam kenal dr sy..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...