Followers

Wednesday, April 13, 2011

# Takde tajuk..

aku nak update pasal monthly check up aku tapi buku pink plak tertinggal kat rumah so esok la aku cite pasal check up tu..

ada peristiwa yang berlaku selepas aku balik dari kampung iaitu pada hari isnin tu.kalo nak cite dia kena pakejkan sekali dengan check up.

esok insyaallah aku cuba cite..suspen je kan?hehe..

btw,kepada pemenang contest aku hadiah semua dah selamat sampai ke?yang aku tau AANIE (siap buat entry khas lagi) dan ZAIKULIM (via email) dah terima hadiah tu..yang lain sila bagitau sama ada korang dapat ke tak hadiah tu..

tak payah buat entry bagai pun takpe,just email je kat aku cakap dah terima hadiah..easy peasy bukan?bukan ape,aku takut la nanti korang cakap hadiah sampai ke sudah korang tak terima sedang kan aku dah pos hadiah tu.

at least let me know okeh..kalo tak terima aku cuba ganti dengan hadiah lain ke..mungkin berlaku kesilapan masa pos tu ke aku salah tulih alamat ke.kan?

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...