Followers

Thursday, April 7, 2011

# Balik kampung..

seperti tajuk di atas,insyaallah sekiranya tidak ada apa2 aral maka kami akan bertolak balik ke kampung pada petang besok..kami tu adalah aku dan izzul sahaja,papa izzul tak balik sebab ada keje lagipun aku menumpang kawan aku jer.

aku tak apply cuti pun,just balik sabtu dan ahad je.kalau rasa penat hari isnin tu kita EL la.haha..tak sabar nak balik kampung siap call ayah aku tanya buah-buahan apa yang ada kat kampung.

sekali ayah cakap sekarang mana ada buah sebab sekarang bukan musim buah lagi.sob sob sob..ohh,kuciwa sungguh hati anakanda mendengarnya..

ingatkan durian,rambutan dan dokong kat belakang rumah dah ada rupa2 nya nan ado lagi.tapi takpe durian ada cuma kena beli la,i means bukan dari dusun sendiri.lagipun ayah cakap durian kat kampung harga rm4-5 je sekilo.murah weh!kalau kat sini rm15 sekilo.gile mahal!

tak sabar nak balik kampung,last balik masa raya cina awal bulan 2 hari tu.kali ni balik kita gondol kan kepala izzul lagi,rambut pun dah panjang tu.hehe..

boleh jugak berjumpa kawan-kawan sekolah dulu,dengar cite ada yang baru bersalin..wahh,boleh cium baby baru lagi. :) tak sabar tak sabar nih!

semoga perjalanan kami selamat selamat saja..doakan kami ye..

3 comments:

Unknown said... [Reply this comment]

azni mehla ke perak..bnyk durian. cempedak pun ada :)

yatie chomeyl said... [Reply this comment]

woohoo bestnya leh mkn durian..terliur3x

DeQWa said... [Reply this comment]

wah,murah la klu sekilo rm4-5 ,bawak balik putrajaya 1 bonet nnt...bukak gerai kt pasa tani..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...