Followers

Tuesday, March 19, 2013

Tahniah buat adikku



semalam pagi dapat berita sedih kehilangan datuk tersayang,then tengah hari dapat berita gembira iaitu keputusan stpm adik saya,nadia..

alhamdulillah syukur naya dapat pointer 3.0 dengan 1A 2B dan 1C..A bahasa melayu, B pengajian am dan sastera manakala C untuk sejarah..kak long tau ya dah cuba buat yang terbaik dan kak long doakan semoga ya dapat masuk u yang memang sentiasa menjadi impian ya sejak dari dulu lagi kan..

kalau dapat result tak bagus saya dah cakap awal kena sign contract jadi bibik saya buat selamanya..haha..jahatnye kakak dia..nasib la dapat result ok so insyaallah boleh melanjutkan lagi pelajaran..tapi dia tetap jadi bibik saya bulan 5 ni sebab angah nak bersalin..so memang naya la jaga ziyyad kat rumah saya..dia pun dah setuju..hehe..

si angah pun kemain lagi nak cuti bersalin berbulan2 macam keje gomen jugak..abis anak den sapo nak jago eh?due hujung bulan 5 tapi katenye lepas raya baru nak start mengasuh baby balik..lama woh!mujur la adik beradik ramai untung di situ..boleh je adik yang lain datang jaga anak..hehe..

nak hantar rumah pengasuh lain saya kurang yakin..yelah sebab saya ada option lain kan..kalau kata takde orang nak jaga ziyyad,terpaksa gak la hantar rumah pengasuh lain..tak pun hantar rumah nak mertua biar dua2 papa jaga *wink!wink*..tapi saya tak setegar itu..ziyyad masih menyusu badan biar la dia dengan saya jer..biar je naya yang jaga ziyyad selama 3-4 bulan nih..

eh,terpanjang pulak..nak cite pasal result naya je pun tapi dah meleret ke bab babysitter pulak dah..

ziyyad dan mokya..

yang pastinye bila naya duk sini nanti pasti anak-anak ku boleh nyanyi lagu korea..kuat sangat layan k-pop nih!haha..


6 comments:

Izan Ishak said... [Reply this comment]

ohhh... baru tau azni anak sulung... tahniah buat adik nadia. moga terus cemerlang lepas ni ye.

Unknown said... [Reply this comment]

tahniah kat adik azni..muka adik beradik ada persamaan :)

aanie said... [Reply this comment]

tahniah!!

blh geng la kita...aanie pun suka layan k-pop...hehe...

cheqna said... [Reply this comment]

wah..tahniah... =)
pasni selamat menjalanikehidupan kampus la plak

Myra Jay said... [Reply this comment]

Alhamdulillah tahniah buat naya :D

IntaNBerliaN said... [Reply this comment]

tahniah utk adik azni... a'aa untung tu, nsb ramai adik beradik :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...