Followers

Thursday, March 21, 2013

Bantal kekabu VS Bantal bulu itik



hari ahad tu teman maksu g carik bantal kekabu kat kajang..katanye bantal dia semua dah flat.."kalau batal dah flat tu tandanya kuat tido" saya sound maksu camtu..dia jeling jer.. :)

ingatkan nak beli banyak sekali sebijik je dia nak..tak berbaloi datang jauh belinya sebijik jer..saya pun beli jugak satu wat tambah koleksi bantal kat rumah..1 bantal rm 18,beli dua dapat la rm35..

sempat tanya pekerja indon tu kekabu ni dia amik dari mana,dari jawa katanya..jauh tu..macam2 bantal dan tilam kekabu ada kat situ..sediakan duit jer..set untuk baby pun ada,comel2 semuanya..nasib la lambat lagi nak menambah anak..kalau tak rembat dah..haha..

bantal kekabu yang baru beli,masih lagi gebu..


bantal feveret ziyyad..kalau malam nak tido sure dia cari bantal ni..bantal bulu itik..

bulu itik yang selalu terkeluar dari sarung bantal

 kalau wat pillow fight ok gak ni..pastu bulu-bulu berterbangan..bajet macam cite org putih sangat!

bantal bulu itik tu guest hotel bagi kat saya masa saya keje hotel dulu..kalau tengok kat sarung bantal dia ada lebel made in england..bau?macam bau itik lah!haha..bau dia biasa2 jer..kalau nak beli sendiri memang tak la sebab mahal kot..saya tak suka guna bantal ni sebab lembik..saya suka bantal yang keras..

anda pula bagaimana?suka bantal lembut atau keras?

1 comments:

Ujie Othman said... [Reply this comment]

Owh..ada ya bantal bulu itik..hehe..mesti lembut abis kn.

Saya prefer yg tak lembut sgt..mcm bantal kekabu yg baru tu. kalau yg lembut sdp buat peluk je.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...