Followers

Thursday, November 25, 2010

#Budak lasak tido..

pagi ni ai dah siap sedia nak g kerja tp si kecik tu belum bgn lagi..ai nak kejut dia tak sampai ati plak so biar je dia tido sbb ai tau time2 bila dia akan bangun..pastu tibe2 terpikir nak snap gambar masa dia tido...

JENG JENG!
*

*

*

*

*

*

*

sila abaikan bantal yg b'sepah tu
bantal2 yg bergelimpangan itu adalah sebagai kubu pertahanan utk mengelakkan si kecik ni dari jatuh katil dan jugak terhantuk ke dinding..

tp malangnye setiap pagi kubu ini pasti dirobohkan oleh musuh yg sedang nyenyak tido itu..takpe2,memang kerja mama dia membina kubu setiap mlm sebelum tido..:))

lps snap je gambar ni dia terus bangun,agak nye terkejut dgn silauan2 flash camera yg ala paparazzi oleh mama dia ni..*dah!bgn idul..ingt idul tu artis ke?nak anta umah ibu plak ni..*

2 comments:

Nia said... [Reply this comment]

alala,..comel sgt dia tido. hehe..suka tengok budak kecik tido, kiut sgt.

*azni* said... [Reply this comment]

nia:time ksh..bila tgk ank tido mcm tak caye je dorg da bsr kan?rs mcm kejap je ms berlalu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...