Followers

Wednesday, November 10, 2010

#Bila masuk terus tak nak keluar2 lagi dah

KLINIK BERSALIN HELLO KITTY

info dr www.fcukz.co.cc

Comel kan?Mau ada yang tak nak keluar2 lepas beranak,nak stay je kat sini..Hehe..
Kat M'sia ni takde lagi kilinik camni,ni versi obersea ye tuan puan tapi tak pasti sama ada korea@japan@china..Sape2 nak merasa duk kat klinik camni sila ke obersea ye..

2 comments:

maria_m0hamadiah said... [Reply this comment]

saye nak kawin dan bersalin kat situ..^_^

*azni* said... [Reply this comment]

bagus2..ade gak yg terpikat ye..hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...