Followers

Thursday, August 18, 2011

# Raya oh Raya

malam tadi masa hubby call,borak-borak la dengan dia pasal persiapan raya dan persiapan baby baru..almost complete la..bla bla bla aku cite kat dia..ni antara dialog aku dengan hubby..

hubby : baju melayu pa ma beli tak?
aku : aik?aritu kata taknak baju raya,nak pakai baju melayu lama jer..
hubby : ala,nak jugak la..takkan ma dengan anak je ada baju baru..kalau boleh nak sedondon tau..
aku : a'ah,yelah yelah..tunggu pa balik sini nanti kite g carik baju melayu pa dengan izzul..
hubby : ok..


see,macam-macam la pulak laki den tu..takpe,kita ikutkan saja lagipun dia tukang bayar..haha..sebenarnya masa aku pregnantkan izzul dulu aku ada beli sepasang baju kurung konon-konon nak pakai hari raya tahun tu..sekali tak pakai pun..lagipun baju ni besar sikit,yelah beli time ngandung harus la amik size besar sikit..kang dari jauh dah nampak nangka berjalan..hehe..

balik karang nak try pakai ok ke tak..kalau muat maka secara rasmi itu la baju raya aku nanti..kaler adalah oren campur hitam..so to my hubby,baju melayu awak dengan izzul adalah kaler oren tahun ni..jgn marah yee...

1 comments:

amiey lee said... [Reply this comment]

hee kta tahun lepas pun amaik mana dan aja..sbb baru lpas pantang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...