Followers

Wednesday, August 10, 2011

# 10 Ramadhan..

alhamdulillah,walaupun tengah sarat tapi tetap jugak dapat berpuasa sampai hari ke sepuluh ni..syukur..mood nak update blog ke laut lately..penat puasa la katekan..hehe..

sana sini  semua duk cite pasal makanan,param dan semua yang berkaitan dengan bulan puasa lah..aku jer baru nak terhegeh-hegeh..rekod setakat ni baru sekali aku pergi ke param,itu pun beli murtabak je..lauk-pauk aku prefer masak sendiri..memang azam tahun ni taknak buang duit kat param..bukan apa sebab selalu terbeli makanan yang dah basi,tak sedap pastu harga pulak mencekik darah..

so daripada aku buat dosa dengan marah-marah kat penjual tu baik la aku masak sendiri..yang simple-simple je pun,pukul 6 kadang-kadang baru start masak..lagipun tekak i sorang je pun yang makan.. ;) opps!lupa pulak aku ada housemate yang terer masak..kurang la sikit beban aku kat situ..haha..

semangat nak buat kuih raya pun berkobar-kobar ni..oven pun dah ada so takde alasan untuk taknak buat kuih kan?aku bajet nak buat kuih raya yang senang-senang je,yang tak payah tekap bagai..dalam kepala dah ada list iaitu biskut arab,cornflakes madu,biskut mazola dan biskut coklat chip..angah cakap dia sanggup nak tolong so why not,senang sikit keje aku..

oh ya!jap lagi aku cite pasal check up pulak..tunggu...


3 comments:

Unknown said... [Reply this comment]

tu la psal malas nk g param sbb takut x sedap. baik masak cekodok kat umah kan :)

mariatul_m0hamadiah said... [Reply this comment]

jimat untuk baju raye yang vouge! :)

ajumohit said... [Reply this comment]

Aju tak pernah miss kene food poisoning azni, bhya kan sbb mknan tu x tentu bile punya kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...