Followers

Friday, June 10, 2011

# Bersiaran dari rumah baru..

sejak mengandung ni cepat je rasa bosan dengan sesuatu benda..jangan cepat bosan dengan suami sendiri dah la.. :)
ni dah bosan dengan template lama terus la aku godek2 akhirnya jadi la camni.haha..ni pun tak tau boleh bertahan berapa lama.kalau rasa bosan aku tukar lagi.

lantak la korang nak cakap cantik ke tak ke aku tak kisah pun..yang penting puas hati sebab dapat tukar template baru.. :)

hari ni opis aku ada buat jamuan sempena pertukaran dan perpisahan.ha,pakej terus.sebenarnya unit aku dapat bos baru so jamuan ni kira sempena meraikan kedatangan beliau la.pastu ada sorang staff ni bertukar ke unit lain dan sorang lagi staff akan berenti keje sebab dapat keje baru,lagipun dia keje sambilan je kat sini.faham tak?

semua orang aku tengok duk sibuk buat persiapan,jap lagi aku tolong-tolong la mana patut.kitorang buat pot luck (betul ke salah ni?).maksudnya sorang bawak satu jenis lauk dan makan ramai-ramai kat sini..ada yang masak nangka masak lemak cili api,ayam masala,sayur campur,tapai,dan lain-lain lagi..

aku?bawak perut untuk diisi jer..hehe..ehh,rajin plak hari ni buat entry..bagus!bagus!mood dah sipi-sipi nak ada la tu.. :)

k la,nak g tolong apa yang patut kat pantry tu..

2 comments:

Unknown said... [Reply this comment]

org mengandung kan byk ragamnya..hehehe..selamat update blog

Gieyana said... [Reply this comment]

sm gak mcm daku..slalu tukar template kt blog tue...owhh mkn free yer..best2..betul la tue ejaan pot luck tue..we all pon slalu buat gak but fr 1 company la..pot luck by dept...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...