Followers

Friday, March 23, 2012

Hutang yang tertunggak...baru nak bagitau ni..

aritu kat entry ni saya ada bagitau suami saya belikan sesuatu untuk saya kan?saya suruh korang teka kan?jawapan nya adalah jeng jeng jeng.....

*




*




*






*






*






*





set TUPPERWARE kaler merah menyala yu ollss...

caya lah mr ujang!isteri mu ini amat-amat menyukainya..thanx hubby!sebenarnya saya bukan la peminat fanatik barangan tupperware ni..mahai bebenor,tak koserr nak beli banyak-banyak hai..tapi kalau orang dah bagi takkan nak tolak pulak kan?kan?

kalau betul-betul berkenan baru saya beli tapi kalau untuk buat koleksi tu memang idok la den nak beli nye..takde makna bagi saya kalau beli pastu duk peram dalam kabinet untuk tontonan umum sahaja..saya jenis gunakan terus..haha..

yang besar dah digunakan untuk letak ayam atau ikan dalam peti ais..yang kecik-kecik tu saya letak biskut izzul dan ziyyad..langsai terus!hehe...

saya pun tak sangka dia belikan tupperware ni sebab para suami ni tanpa kita sedar rupanye dorang tau macam mana nak ambil hati isteri dalam diam..betul tak?kadang-kadang bila saya bercerita apa-apa nampak macam dia endah tak endah je sebab kusyuk tengok bola tapi rupa-rupanya benda tu masuk jugak dalam kepala dia..

hurrmm....btw,thanx again to you hubby....cayang awak sokmo lah!lain kali beli lah lagi ye... ;)

3 comments:

ajumohit said... [Reply this comment]

hehehhe samalah minat betul dengan tupperware ni azni...wah tahniah ye kekekee

wan nurul hezrina said... [Reply this comment]

wahhh..oklah2.akupun tak kose nak beli manyak2 sbb mls nak bersemak dlm almari=)

IntaNBerliaN said... [Reply this comment]

wah bagus ni.. syokkan bila hubby bg adiah..hhiihii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...