Followers

Friday, March 23, 2012

Ziyyad VS Walker

ntah angin apa datang tetibe nak beli walker untuk ziyyad..sebelum ni dah ada izzul punye tapi dah diranapkan oleh beliau..tak boleh nak buat turun temurun untuk adik..terpaksa beli baru..

ikutkan saya taknak ajar anak duduk dalam walker sebab banyak keburukan dia..tapi entah la...ingatkan bila ziyyad duduk dalam walker takde la dia nak merengek-rengek tapi nampaknye sama je result dia..

sebabnya dia taknak duk dalam tu..kalau letak tak sampai 10 minit dah berbunyik..baik letak bawak terus..at least kat bawah boleh tahan sampai setengah jam dia duk menyulur sambil mop lantai main dengan mainan dia...

hubby yang beli walker ni..masa tu lalu depan kedai barangan baby pastu dia berenti dan suruh saya tunggu dalam kete dengan anak-anak..ingatkan nak buat apa sekali dia g beli walker..saya pun taktau rupa bentuk walker tu camna sehinggalah sampai rumah..sebab lepas beli hubby terus sumbat dalam bonet kete..

dah balik rumah sekali tengok alahaiiiii..............taste laki aku...nak tergelak pun ada..kemaruk nak anak pompuan ke yang oii?sabaq sabaq k..hahaha...

sebelum

selepas 10 minit,see the face...

saya rasa tak lama lagi jadi tukun la walker ni..si abang pulak asik la duk bertanya abang boleh duduk ke tak..ranap nanti apa mama nak jawab kat papa nak oi...jaga sikit hati bapak kamu yang susah-susah belikan walker ni..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...