Followers

Friday, August 19, 2011

# Balik palong hari ni..

salam 19 Ramadan semua..pejam celik pejam celik dah 19 hari umat islam berpuasa..semoga kita sentiasa mendapat keberkatan di bulan ramadan ini..insyaAllah...

malam tadi masa hubby call dia cakap nak amik aku dengan izzul balik palong petang ni..katanya dah tak tahan rindu kat anak tersayang..rindu anak je?bini ni tak rindu ker?hehe..yelah,last kitorang jumpa pada 2 ramadan,sekarang dah 19 ramadan..so korang kira la dah berapa lama kitorang menahan rindu tak jumpa..

izzul lagi la,lepas je papa dia balik terus selera makan kurang sampai la hari ni..kesian aku tengok anak aku tu..dia ni kadang-kadang ada peel dia jugak,kalau aku suap taknak makan kalau bapak dia suap elok pulak dia makan..orang jarang-jarang jumpa bapak camtu la agaknya perangai dia.. ;)

bila sebut palong aku dah terbayang-bayang masakan mak mertua yang sedap tu..tak sabarnya!semoga perjalanan kami baik-baik saja hari ni..insyaAllah..


4 comments:

Huda said... [Reply this comment]

berhsti2 di jalan raya azni :) moga slmt jalannye. terus cuti ke?

*azni* said... [Reply this comment]

huda: terima ksh..taklah,minggu depan br start cuti..ahad tu hubby hntr blk putrajaya...

aanie said... [Reply this comment]

selamat jalan ye azni...masakan mak mesti sedap walaupun mak mertua....

ajumohit said... [Reply this comment]

Emmm penatnya azni sesorg ye, takpe balik paling mkn puas2 tau

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...