Followers

Thursday, June 23, 2011

# Hadiah hari tua ku..

sempena hari jadi aku yang berlangsung pada 21 jun tu hadiah yang aku terima adalah............jeng jeng jeng!takdek hadiah ponn..haha..

aku tak mintak hadiah apa-apa pun dari hubby,cukup la dengan kasih sayang dan cinta dia pada aku berkekalan sampai ke mati..so kelmarin lepas aku balik keje,dia duk sibuk tolong aku potong sayur,tumbuk bawang dan cili serta tolong aku masak..mengacau ponn ada jugak..haha..

lepas makan lepak-lepak tengok tv sesama sambil main-main dengan si kenit tu..pastu malam sebelum tido dia offer untuk massage aku..sebenarnye kan,bukan nak puji laki sendiri tapi dia memang terer bab2 urut mengurut ni,tak tau la dia belajar dari mana..

aku kan mc hari isnin tu sebab kaki cramp..tapi malam kelmarin bila dia urut terus rasa ringan je badan ni..tang kaki takyah cakap la,hilang terus sengal-sengal..lepas dia urut aku,dia urut si izzul pulak..disebabkan syok kena urut terus aku tertido pastu..sedar-sedar tengok hubby dengan izzul pon dah terbongkang..penat agaknye dua beranak tu lepas duk wrestling sesama dorang..haha..

so malam tadi bermula episod aku tido berdua dengan izzul sebab papa dia dah balik tengah hari semalam..wahai hatiku,jangan gundah gulana kerana suami mu pergi mencari rezeki..sedih memang la sedih tapi aku kena redha dengan ketentuan Allah..Dia lagi maha mengetahui tentang apa yang Dia ciptakan...

sabar la hati,lagi 2 minggu pasti kan bertiga-tigaan kembali....insyaAllah....

my yayangs.... ;)

4 comments:

amiey lee said... [Reply this comment]

alahai azni...best tuh dpt urut2 hee..

terpikir nak g spa la hahahaha

Huda said... [Reply this comment]

bestnye dpt kene urut :) sabar yer..hubby azni pegi kerja je bukan pegi mana :)

noor said... [Reply this comment]

hepi besday azni..xdpt hadiah pun xper janji cik somi sayang kan

Ila said... [Reply this comment]

bestnya dapat kena urut...ila pernah suruh hubby urut tapi lepas tu kena cari tukang urut sebab bertambah sakit...hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...