Followers

Wednesday, October 10, 2012

Organizing...

saya suka baca blog-blog pasal organizing,untuk mengambil tips-tips pengurusan yang berkesan..saya akui saya jenis yang tak suka tengok rumah bersepah-sepah ehemm..haha..hajat di hati nak hias rumah dengan macam-macam,nak DIY,nak deco2 tapi disebabkan saya mempunyai dua hero yang tengah membesar dan lasak maka aktiviti mak terpaksa di postpone dulu..

ni antara blog saya suka jengah..semuanye mengenai organizing..SINI,SINI,SINI,SINI dan SINI..banyak dapat info kat blog dorang ni..ada banyak lagi tapi tuan tanah kedaung malas nak tepek link..hoho..



3 comments:

aanie said... [Reply this comment]

suka tgk rumah cantik...tp malas nak kemas...boleh?? hahaha...

nanti nak jenguk2 la blog tu....

Nur Sakinah Ahmad said... [Reply this comment]

dah jenguk link yg azni bagi...leh buat sumber inspirasi sbb saya dalam fasa nak kemas rumah...dah dkt 4thn dok umah tu...mcm2 nk kena buat...huhu

IntaNBerliaN said... [Reply this comment]

sy pun sk tgk umah yg cantik berdeko2 ni... mcm sy ni umah sewa, xda mood lah nak deko2.. hihii

umah sndiri xda rezeki lg wat masa ni.. :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...