Followers

Monday, December 12, 2011

# Mom's milk is the best

salam semua....

pagi ni saya terkebil-kebil di depan pc memikirkan bagaimana nak menyusun ayat untuk entry ini..terasa janggal sekali setelah berbulan-bulan meninggalkan dunia blogging..btw,minggu ni adalah minggu kedua saya bekerja setelah 3 bulan cuti bersalin..

untuk anak kedua ini saya merancang untuk memberi susu badan sepenuhnya sehingga dia berusia 2 tahun..insyaallah,semoga terlaksana rancangan saya ini..buat masa sekarang saya sedang berusaha menambah ilmu-ilmu tentang penyusuan susu ibu..suami saya turut menyokong sepenuhnya impian saya ini..yela,jimat duit dia jugak di situ..

alhamdulillah,berkat tunjuk ajar kawan saya seorang bf tegar maka ziyyad hanya minum susu ibu sahaja setakat ni..syukur lah..saya cuba merealisasikan impian ini lantaran kecewa kerana izzul dulu seawal umur 2 bulan sudah disogokkan dengan susu formula..

walaupun terpaksa berbelanja agak besar (pada saya) di awal-awal untuk membeli sebuah pam elektrik spectra 3,warmer,cooler bag,storage bottle,storage bag serta kelengkapan penyusuan yang lain tapi saya yakin ia jauh lagi jimat berbanding membeli susu formula..

 handbag saya sekarang jenama autumnz aka cooler bag

 view dari dalam bag

 hasil setakat pukul 10 pagi tadi

 pam kesayangan saya..


5 comments:

mummyrinazone beauty said... [Reply this comment]

aku org pertama komen..go go mama=)ingat pesan aku2.pump ikut masa n rangsang kerap payudaratuh..atleast 3 jam sekali pump...

ajumohit said... [Reply this comment]

tahniah atas usaha murni azni ni, sokong sgt2!!! teruskan ye, mmg susu ibu adalah susu terbaik buat anak2

Mek Rose said... [Reply this comment]

tahniah azni..dah lama tak mai sini ..tahniah ye utk ur new bb..eheheh kita plak masuk keje 19 disember ni..huhu takde mood nak gkeje!

hepi breastfeeding!

izla said... [Reply this comment]

sy pon ada pam yg sama.. :)

p!nkerton said... [Reply this comment]

wah lawa handbag hihihi :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...