Followers

Thursday, May 5, 2011

# Tak jadi puasa hari ni..

ingat kan boleh la ganti puasa hari ni tapi nan ado sebabnya si kecik tu demam..malam tadi 4@5 kali terbangun sebab batuk-batuk,hidung tersumbat pastu asyik merengek-rengek je..

tido pun tak lena sebab badan tak sihat..sian anakanda..sudah nya burn terus niat mama nak sahur pukul 5 sebab tak larat nak bangun.

masa hantar kat rumah adik aku elok pulak dia main dengan budak2 lain,aktif jer.tapi dah pesan kat adik aku karang bagi ubat demam sebab badan izzul masih lg panas..

ikutkan mau je el ke mc arini tapi tak boleh pulak sebab opismate yang buat kerja dengan aku tu kursus.kang bising pulak bos.tinggal la aku terkontang kanting buat keje sorang2.huhu..

sudahnya nasi dan lauk yang sepatutnya makan masa sahur tadi aku tapau untuk breakfast pagi ni..jimat dah kat situ.. :)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...