Followers

Monday, July 9, 2012

Taknak kalah...Nak jugak buat entry...

assalamualaikum dan selamat pagi semua...

baca tak tajuk tu?sana sini orang duk cite pasal Pesta Floria yang berlangsung minggu lepas kan..so saya pun nak up jugak entry tentang floria tu..haha..mak g sana hari jumaat masa rehat panjanggg tu.. ;)

 panas terik rela kuredah demi nak tengok munge munge..

 suka tengok dorang hias guna bunga..kreatif sgt!

 ni pertandingan kot

 santai di taman gitu kekdahnya

 rasa muda kejap..eh,memang muda pun..anak je dua..

 selamat hari raya.....teringat rumah kat kampung..sobbss...

 meroyan izzul tengok gambo ni..abang nak rama-rama besar jugak..ah,sudah..mana mak ko nak carik ni..dah la floria dah abess..berpeluh jugak la nak menjawab dgn anak..pengajaran dia..lain kali kalau ada gambar pelik-pelik jangan tunjuk kat anak..

 masa mak posing ala ala tepi pantai ni ada makcik cleaner indon tegur "wah,kok amik angin abis gini gayanye"..malu mak tau..terus spoil mak nak bergambo...hahaha...

 berlatar belakang kan jambatan dan tasik...

 mak dan bunge... ;)

macam budak-budak je kan..lantak..janji puas hati mak...

berpeluk ketiak jugak la harung panas demi floria..tapi mak g kejap je..g snap snap pastu singgah pasar tani beli makanan pastu balik opis..kena aircond baru legaaaa....

7 comments:

eB said... [Reply this comment]

wahhhhhhhhh sempat singgah yer? cantek. tq yer dtg melawat aed, n2 psl tuh coming :)

♥cikmOt♥ said... [Reply this comment]

hehehe...jnji ado kan...

aanie said... [Reply this comment]

sampai hati mkck cleaner tu kan...haha...

ingat nak pegi, tp x sempat pegi....

Imaan09 said... [Reply this comment]

slm sis.. floria putrajaya ke??xdan pegi,taun lepas je ada gi..
p/s - maksu dept mana kt sony..?

*azni* said... [Reply this comment]

lea : tak pasti la dept mn..dulu bah dvd kalo tak silap..pastu skrg dia dah tkr g dept mn tah..

Rai said... [Reply this comment]

cantiknya bunga2 kat situ..kitorang tak pegi pun sbb tak sanggup berpanas..kesian kat anak2..(sebenarnya emaknya yg puteri lilin..haha)

Izan Ishak said... [Reply this comment]

hehe...sian izzul nak rama2 besar jugak. thn depan kena bawak dia lah jawabnya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...