Followers

Tuesday, July 17, 2012

Mr mama penyelamat keadaan

assalamualaikum....

saya ni kejap ada kejap hilang,dah macam chipsmore..minggu lepas busy pastu khamis dan jumaat tu kena kursus..menambah penderitaan pulak bila angah nak cuti hari khamis dan jumaat..adeh!terus call hubby lelaju suh balik jaga anak..kalau mak tak kena g kursus takpe,boleh mintak cuti..ni tak boleh nak elak..nasib la hubby ok je,SYMP la katekan..haha..kursus pun tinggal sehari lebih lagi untuk cukup 7 hari..sape yang keje kerajaan depa tau la khenn... ;)

petang rabu lagi hubby dah balik eceh nak buat surprise kat bini konon tapi kantoi la plak..hehe..dia bawak balik ni kat bawah ni..beras,minyak dan gula..ehsan dari bapak mertua gue..;) tapi ni bukan kali pertama FIL bagi barang-barang keperluan camni,ingat menantu kato eh..terima kasih ayah!lain kali bagi susu,telur,sardin bla bla bla bla bla pang penampa sedas...hahaha...


ok la tu bersyukur dah mak dapat camni..boleh guna untuk puasa nanti..jimat duit dah kat situ..jadi hari khamis dan jumaat tu bermula la tugas hubby jadi mr mama..mak dah ajar dari A to Z bab susu ibu..malam tu siap demo lagi kat dia..ok ok paham paham katenye...



tak menahan nak pakai warmer untuk senangkan keje dia..takmo rendam air suam,susah dan leceh kato dia..haha..susu pun mak dah label dengan nombor,kalau salah lagi taktau la nak cakap apo..boleh pitam mak camni..haha...

nasib baik anak-anak ok sepanjang dalam jagaan dia..bila mak balik keje petang tengok susu ada lagi berbaki 2 botol..

pa,anak taknak minum susu ke?nape ada baki lagi 2 botol ni?
taklah,dia minum ok je..dia tak nanges pa tak bagi la susu..pa suap makan pastu main-main dengan dia pastu tidokan dia..


camtu pulak??anak tak nanges tak payah bagi susu..senangnye keje dia..biar la,asalkan anak dia ok..haha..

segalanya demi si demuk ni.. ;)

5 comments:

Masya said... [Reply this comment]

oklah tu .. kan.. boleh jage anak hihihihhihi.... tak nangis tak pyh bg susu .. jgn anak bau masyam pun tak mandikan udah ...;p

♥cikmOt♥ said... [Reply this comment]

orang lelaki kan...anak tak nangis tak bagi susu...tak macam kita...ada jadualnya...hehehe

Rai said... [Reply this comment]

ahaha..bertuah punya menantu..orang bagi betis mintak peha..

demuknya budak tuu...

Mummy GreenyHouse said... [Reply this comment]

hihi...rilex je kan mr mama take over anak. :)
kira ok sgt la ni.. anak pun ok je.. :)

eB said... [Reply this comment]

alhamdulillah rezki.
best dpt FIl g2 :)
eh, mhl x warmer tuh? nk carik ar sbijik :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...