Followers

Friday, July 6, 2012

Makan kismis sebagai dessert..

cite pasal semalam tak abis lagi ni wei..sebenarnye kan,bubur ziyyad tu izzul pun makan jugak sebab tu saya selalu buat lebih..malam-malam suap adik suap abang pastu suap mulut sendiri..eh..lepas dorang makan saya bagi kismis..orang kata kalau dari kecik diamalkan makan kismis,insyaallah anak jadi cerdik..taktau la betul ke tak..tapi mkn kismis kan sunnah nabi..tengok cara jugak..tapi kalau makan kismis bertan-tan tapi taknak g sekolah (tak belajar) tak pandai jugak..betul x?

 mama pesan makan jangan berebut-rebut..

 mula-mula ok..makan dengan aman..pastu adik dah start tabur ke lantai..

abang bawak lari pinggan sebab tak tahan dengan gangguan adik..haha..

adik pandang je abang dari kejauhan pastu..takpe la dik,adik dah makan banyak pun..dorang ni kan walaupun saya bagi pinggan asing-asing si adik tetap jugak nak ambik abang punye..pastu mula la kena cepuk dengan abang..nangessss...

3 comments:

♥cikmOt♥ said... [Reply this comment]

comelnya adik dok cam gitu...nampak dah cam sebaya ngan abang dah

Izan Ishak said... [Reply this comment]

baguslah bagi anak2 makan kismis azni.. lagipun mmg makanan sunnah nabi kan. pandai adik nak pinggan abg juga ye.

Mummy GreenyHouse said... [Reply this comment]

adiknya nak memeriahkan suasana..hihi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...