Followers

Thursday, July 19, 2012

Hujan lebat pagi ni

lebat nau hujan pagi ni..nasib la mak tak g keje ngn moto hari ni kalau tak harus kebasahan pepagi buta ni..sebenarnya petang semalam mak tumpang opismate masa balik sebab ujan lebat kan..moto mak tinggal kat opis..pagi ni maksu anta g keje..nasib la terlepas dari kena hujan..hehe..

mintak-mintak la cuaca petang ni ok,boleh mak balik dengan aman..huhu..

hari ni dan esok adalah hari-hari terakhir kita makan,pasni dah start puasa..semoga kedatangan ramadhan al mubarak membawa seribu keberkatan untuk kite semua...isyaallah...

2 comments:

Fieza79 said... [Reply this comment]

tu lah kt sini pun hujan awal pg td...ptut rasa sejuk semacam je..sdr2 terus off econ...sejuukk...kan bes kalo kna hri cuti...heaven je..hehe

Rai said... [Reply this comment]

syok nya kalau sepanjang puasa mcm ni.. tak tahan kalau panas kan.. rasa macam nak tarik selimut balik je..seeejuuukkk....hehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...