Followers

Thursday, July 26, 2012

Cerita campur-campur

hari ni semua penjawat awam senyum manjang je kan sebab pm dah umumkan pasal bonus..saya pun baru tau bila tengok buletin pagi tadi..semalam tido awal taktau apa pun..alhamdulillah,boleh la topup mana-mana yang kurang untuk persiapan raya nanti..

hari ni saya pepagi lagi dah ngantuk sebab dua beradik tu berjaga malam tadi..sabar jela..pukul 9 lebih tu kitorang semua dah tido tapi pukul 2 lebih dua beradik tu bangun bermain..abang dengan nak tengok cd dia adik lak sibuk sepahkan barang...

saya duk la tunggu kul berapa depa berdua nak tido ni..saya nak tido tak sedap hati sebab takut jadi apa-apa kan,lagipun ziyyad tu jenis mengutip..kang jumpa segala benda mula la dia nak sumbat dalam mulut..saya dah bagi nenen dan cuba tidokan tapi sampai sudah ziyyad tak tido..tunggu dan pantau dorang jelah yang mampu mak buat..asal dorang tak nanges sudah..hehe...

akhirnyeee..lepas sahur kul 6 pagi tadi baru dorang tido...mak dah ala-ala mata panda ni,bayangkan bersengkang mata dari kul 2 hingga 6 pagi..huwaaa...

pagi ni anta umah angah pun dorang still tido lagi,saya dukung je sorang-sorang..dua trip anta adik beradik tu setiap pagi adalah wajib..agaknye sampai tengah hari dorang tido tu kot..tapi cukup la malam tadi je dorang jadi camtu..mintak-mintak malam ni dorang tido lena sampai pagi..kalau tak naya mak nanti..boleh kurus kering camni gayanye...

bukan gambar malam td..
hero-hero pujaan ku...

4 comments:

♥cikmOt♥ said... [Reply this comment]

tulah...dah bleh senyum kan...

syukurlah...rezeki yang Allah bagi

aanie said... [Reply this comment]

Alhamdulillah dpt bonus...

Kalau sy dh ngamuk dh anak xnk tido...kekeke...

Rai said... [Reply this comment]

budak umur baya ziyyad ni memang suka mengutip..test bite.. hehehe.. kena hati2..

wan nurul hezrina said... [Reply this comment]

memang merahpun kadang aku tak tahan..huhu sabo2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...