Followers

Friday, July 27, 2012

Ceramah ramadhan

assalamualaikum....

ni cerita semalam..saban tahun kat opis saya ni kalau masuk bulan ramadhan je banyak ceramah yang diadakan..bagus la kan,boleh muhasabah diri serta mendapat ilmu dan pahala...

saya tak penah tengok rancangan imam muda sebab kat rumah takde astro..jadi tak penah tau pasal rancangan ni..sobbsss..

tapi semalam baru saya kenal Imam Muda Asyraf sebab dia bagi ceramah kat opis..kecik molek dan hensem orangnye..ewahhh..haha..best dengar ceramah dia,pandai dia selang seli kan dengan lawak serta isu-isu semasa..walau bagaimana pun tetap tak tersasar dari tajuk..bila dia mengaji tu rasa meremang tau..sedap sangat!nak menitis air mata pun ada bila dengar dia ceramah,sangat-sangat terkesan di hati..memang patut la dia menang rancangan imam muda musim pertama tu sebab dia ada aura tersendiri..kagum saya tengok dia semalam...

terus dalam hati duk berdoa semoga anak-anak saya jadi macam dia jugak..tak salah kita berdoa yang elok-elok kan..insyaallah...

3 comments:

Rai said... [Reply this comment]

sejuk mata memandang imam muda ni.. memang muda sungguh la..

rumah saya pun takde astro..skang ni kadang2 tengok ceramah ustaz don kat tv al hijrah je.. bulan 8 nanti opis saya pun ada buat ceramah..tak sabar nak pegi..

Huda said... [Reply this comment]

xpenah lg jmpe dia :) best kan dpt jmpe org2 alim mcm ni :)

wan nurul hezrina said... [Reply this comment]

alahai aku terlepas bg nama.pingt bawak sofia g klinik ptg sekali misi kasi tau pagi sbb nak inject baby kena pagi masa urat ngah lembut tok elak demam.huhu

masa imam muda mmg suka ngan ashrafnie..cute..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...