Followers

Friday, July 6, 2012

Bubur ziyyad hari ni

bubur nasi+stok ayam+puree labu+puree bayam ungu

 disebabkan anak sembelit maka mak buat bubur yang berasaskan sayur-sayuran..sebab tu kaler pun hijau jer..bayam tu mak letak banyak sikit berbanding puree lain..pastu kali ni mak lebihkan air..kiranya bubur tak pekat sangat la..mintak-mintak takde masalah lagi..


isi sesiap dalam bekas untuk anta ke rumah angah...

7 comments:

♥cikmOt♥ said... [Reply this comment]

comel jek bubur tu...beras dia empuk elok ek...pe rahsianya??? ehehehe...

Bionic women said... [Reply this comment]

best tgk bubur tu..teruja ..hehehe

*azni* said... [Reply this comment]

rahsia dia msk dgn air banyak la kak..pastu kejap2 g kacau..api jgn kuat sgt..ni versi bgn kul 5 punye bubur..hahahaha..kalau yg beras dah blend dulu tu,bangun kul 630 pun sempat lg tengek bubur ns anak..

dwaty said... [Reply this comment]

mesti sodap ni...

Arina Shamsul said... [Reply this comment]

emmm..nyummy..saya pun nak juga kalau camtu dear..haha.

Izan Ishak said... [Reply this comment]

sedap plak tgk bubur ziyyad tu...

Mummy GreenyHouse said... [Reply this comment]

harap xde sembelit lagi la ziyyad..ksian die. ni kalau org dewasa sembelit pun boleh ngap bubur ni..nampak sedap je.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...