Followers

Tuesday, March 20, 2012

Rajin masak bila suami ada di rumah

pagi ni rekod bangun awal sebab berjaya bangun pukul 545 pagi gara-gara nak masak ikan asam pedas untuk sang somi..semua bahan dah disediakan malam tadi..pagi ni tinggal masak jer..

sepatutnya nak masak untuk makan malam tadi tapi disebabkan lepas abis keje kitorang terus zass ke sunway piramid untuk amik sepupu saya,maka postpone pada pagi ni..panjang nau explanation saya..

maka berkungfu la saya sorang-sorang pagi tadi kat dapur sampai luka jari terkena pisau..kalau suami tak puji lagi taktau la,betapa banyak effort saya dalam menyiapkan asam pedas tu..dah la tak reti masak..huhu..gambar takde sebab terlalu kosentret memasak hingga lupa snap gambar..haha..


ni gambar hasil google...lebih kurang camni la rupa dia sebab saya taruk bendi dan tomato..

harap-harap kena la dengan tekak suami walaupun saya tau tak sesedap masakan mak dia..tsk tsk tsk..eh,macam baru kahwin je statement..hehe..

5 comments:

ajumohit said... [Reply this comment]

hoh sedapnya azni, hubby makin sayang lah mcam ni ngeee

aanie said... [Reply this comment]

baru je ingat nak belajar masak asam pedas sb member opis bwk asam pedas...best!!!

lydzar said... [Reply this comment]

rajinnya..takper, practice make perfect :)

smlm pon baru je lunch asam terlebih pedas kt kedai hehehe.

IntaNBerliaN said... [Reply this comment]

mesti hsbd akn hargainya.. :-)

wan nurul hezrina said... [Reply this comment]

aii nak ngaku aii teror masak asam pedas.siapa nak menuntut??ceh budget bagus.harhar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...