Followers

Tuesday, May 14, 2013

Rumah dah jadi nursery



lama jugak tak update belog,kekangan masa..wuwuwu..banyak keje hakiki nak kena buat kat opis..kat rumah memang takdo nak online2 sebab nak tumpukan sepenuh perhatian kat anak2 dan kerja2 rumah..baru anak dua tapi rasa tak menang tangan..syabas kepada ibu2 yang beranak ramai sebab boleh handle anak2 dengan baik..saya ni rasa macam semput pun ada nak layan 2 beradik tu,mintak nyawa..

mujur ada 'bibik" vouge sekarang..haha nasib la naya dipanggil bibik..angah dah balik kampung masa PRU 13 aritu untuk tunggu masa bersalin..jadi import la naya untuk jaga anak2 kat rumah..dan ada lagi sorang budak yang angah jaga aritu mak dia mintak tolong naya jaga anak dia..yela,ingat senang ke nak cari pengasuh..lagipun budak tu dah setahun lebih..kalau kecik lagi naya pun tak confident nak jaga..

serta merta rumah saya dah jadi macam nursery..naik taraf sendiri sudah..haha..so far nampak ok la naya jaga budak tu..mak dia pun takde komplen apa2 lagi..semoga berterusan la situasi camni..walaupun bukan saya yang jaga tapi tempias tu tetap ada sebab kat rumah saya kan.mak dia hepi,saya pun hepi...takmo masam2 muka pasal anak,kan?

ok,ni gambar terbaru kami anak beranak..ada yang windu ker?perahsan...




3 comments:

~MommyAida~ said... [Reply this comment]

hehee..mesti meriah kan rumah azni..aida kalo bebudak ramai ni, tak kisah kalo diorang nak menjerit sakan n plg penting Aqil happy..tapi kalo bab bersepah tu..aiyoo..takleh control plk..huhuhu

aanie said... [Reply this comment]

ok la tu kot sb mak dia x komplen....

makin meriah la umah azni skrg....:)

bintanghati said... [Reply this comment]

hai azni.. cam kenal je mama ni kan... hihi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...