Followers

Tuesday, December 11, 2012

Menceceh jelah keje kau,kan?



banyak benda nak cite tapi malangnye tuan tanah malas..haha..tambah-tambah lagi takleh nak buh gambar kat blog sebab dah penuh..nak ejas buat sendirik i is tak reti,buta it la katekan..sape reti buat ek?nak mintak tolong nih..siriyes..huhu..

minggu lepas kami anak beranak demam secara berjemaah..bermula dengan maksu pastu izzul diikuti ziyyad last sekali mak pulak demam sampai amik mc ari jemahat tu..tapi semua dah sihat alhamdulillah..batuk ada lagi sikit-sikit budak berdua tu..

hari ahad pulak menghadiri kenduri kahwin kawan suami di cheras..malam tu semua terberak-berak..apekahh??saya lagi kelakar masa tengah tido rasa macam mimpi tengah meneran air besar pastu terjaga eh memang betul nak membuang la..mujur ku tidak teran je masa tido tu..haha..kalau tak,makan tahun kena bahan dengan suami kes membuang atas tilam..kahkah..

minggu ni nampaknye permulaan semalam adalah sangat baik..anak2 baik,suami baik dan mood mak pon baik..syukur..diharapkan semoga sentiasa dipermudahkan begini..

selepas tiga minggu struggle g keje naik bas sebab motor bocor..kepulangan suami mengubah segalanya..suami dah repair moto jadi minggu ni mak merempit semula..bila mana terpaksa tiga minggu naik bas,pendapat saya banyak masa terbuang untuk masa perjalanan tu..saya masuk keje pukul 8 tapi pukul 7 dah kena tunggu bas..walaupon kita awal tapi ada kalanya bas datang lambat..tetapp gak merah punch kad mak..hoho..pastu perjalanan ke opis makan masa dekat sejam sebab bas melalui jalan-jalan yang tak relevan bagi saya..kalau g dengan moto 15 minit saya dah sampai opis..bukan kah bas banyak kat putrajaya ni??kenapa sebiji bas dia nak buat sekali harung amik penumpang kat p16,p18 serta presint2 yang lain?ntah lah...

bagi mak beranak dua macam saya ni pengurusan masa tu adalah sangat penting..pagi-pagi adalah waktu sukar bagi saya..dengan nak uruskan anak lagi pastu ke opis lagi..nak kena tunggu bas seawal pagi..semua benda jadi terkejar-kejar..tak suke nye aku!

tapi penderitaan dah berakhir ewahh..minggu ni bukak buku baru..haha..





3 comments:

♥cikmOt♥ said... [Reply this comment]

kalu dekat, leh tumpang akak p keje hari2...akak solo p keje...hehehe

Ieta Mat Sa'ad said... [Reply this comment]

singgah cni, baca entri... :)

BoNDa.... said... [Reply this comment]

azni ko cuba buat email baru....pastu admin kan email tue baru boleh add pic.......hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...