Followers

Monday, January 16, 2012

Sesi mengepam di rumah

biasanya kalau hari minggu saya hanya pam sekali dua je sebabnya si kecik tu asik la melekap je..bila dia tido baru saya pam..kat opis saya guna single je sebab saya pump di cubicle sendiri..kalau saya pam di surau mungkin la boleh buat double pumping..

tapi kalau kat rumah saya buat double pumping supaya cepat sikit dapat hasil..lagipun kat rumah sendiri senang nak selak-selak topless bagai..


hasil double pumping ari sabtu dapat la seperti di atas..meriah jugak kan..saya pun tak sangka boleh dapat sebanyak itu..

hari ahad saya pam 2 sesi sebab nak cukupkan 20oz untuk dibekalkan ke rumah bs pada hari ini..

6 comments:

amiey lee said... [Reply this comment]

wahhhhh meriahhh...
kta tak pam kalau kt umah heeee

Unknown said... [Reply this comment]

alhamdulillah rezeki anak kan :) huda now dh period..so far susu maintain juga..alhamdulillah

Unknown said... [Reply this comment]

wahh banyak ni.. :D

mummyrinazone beauty said... [Reply this comment]

banyak2..double pump=)teruskan

aanie said... [Reply this comment]

meriah gak tu...double pumping dpt lg byk kan? sb biasa pam sblh, sblh lagi duk meleleh je.....sayang...

ajumohit said... [Reply this comment]

Wahhhh meriahnya susu, kalau Kita happy susu pon meriah gamaknya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...