Followers

Tuesday, January 31, 2012

Kena buli

setiap malam hanya kerenah anak-anak yang menghiburkan hati saya setelah penat bekerja dan penat berperang dengan dorang..kadang-kadang stress jugak sebab macam-macam ragam 2 beradik tu..paling haru kalau abang tetibe nak mandi pastu adik pulak menangis..si abang pulak kalau dia kata itu itu la..xleh nak pujuk-pujuk..

nak biarkan abang mandi sorang memang tak la..sebab ada baldi dalam bilik air,saya takut dia terlangkup *terjerumus..tak reti nak describe kan dalam perkataan yang jatuh kepala dulu dan terselam tu* dalam baldi tu..walaupun umur dia dah 2 thn ++ tapi kemalangan boleh berlaku di mana-mana..baik elakkan awal-awal..

kesabaran yang tinggi diperlukan dalam membesarkan anak-anak ni..itu baru 2 orang dah huru hara sedangkan mak mak kita sampai 6-7 orang anak tu camna la gamaknya kan..

eh,melalut dah..nak cite kejadian malam kelmarin sebenarnye..si abang sedang mengerjakan adik...huhu..

 mula2 setting dulu sticker...kenalpasti sticker mana untuk dilekat kan dulu..


ok..port baik punye...


gopal (boboi boy) di kepala adik.. :0


mangsa

kata adik : eden redho yo ekau tampal2 kat dahi eden...jangan ekau lepuk eden sudah la jang oii...


alahai anak omakkk.... ;)

8 comments:

aanie said... [Reply this comment]

hahaha..sian adik....memang baekk punye port...

wan nurul hezrina said... [Reply this comment]

hehe kenapa aku rasa nak ketawa??lawak tgk muka ziyyad.muka mangsa

Ila said... [Reply this comment]

hehehe..terpaksalah adik redha ek..

Mamaleesya said... [Reply this comment]

siann adek kena buli ea...so tembam rasa nak geget

lizafaliza said... [Reply this comment]

kelakor btl tgk kerenah bdk2 ni kan..huhu

Izan Ishak said... [Reply this comment]

hikhik... boleh dia tampal kat dahi adik dia ye. adik pun senyum2 je...

cIk JanNah said... [Reply this comment]

hahah lucu betol si abg nie lekat sticker kat dahi adik. heheh

btw,salam kenal :)

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said... [Reply this comment]

wekekekek samela si mek aishah tu redha aje abang dia buli tapi takat ni blom sampai tahap tampal2 sticker lagi eheheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...