Followers

Monday, December 20, 2010

#Suamiku...

start esok aku kena tinggal lagi(ehh,ko bukan hari2 ke kena tinggal?)..sebelum ni kene tinggal kerana urusan kerja tp yang ni kene tinggal psl hubby aku duk nak kejar hobi dia yg gila motor tu..

dia akan bergerak ke thailand esok(ke mlm ni ek?)..adushh,berat hati sungguh nak lepaskan dia pergi..tp aku positifkan kepala otak ni bahawa dia pergi sana kerana nak join event motor2 klasik bukan kerana pompuan thailand lawa2 dan gebu2

ape ni azni pikir bukan2 jer?ok la tu hobi dia camtu kena terima seadanye dan bagi sokongan pada dia..buat nye dia meroyan hobi pelik2 @ lain macam haru biru aku..nauzubillah min zalik..

pemergian nya kali ini selama 2minggu,bayangkan betapa terseksanya zahir dan batin ku nanti sambil menangis tak berlagu..ini bermakna bln 1 thn depan baru dia balik..huhu..

takpe2,cekalkan hati kerana lepas dia balik nanti akan ada hadiah utk aku..no no no,jgn pikir yg bukan2 ye.. :p blackberry kah?nokia c7 kah?kena tunggu la uolls..hehe..

tapi semua tu tak penting bagi aku,yang penting dia pergi dan pulang dengan selamat..sebab aku selalu membayangkan thailand tu jauh berbeza dgn malaysia..keadaan di sana huru hara dengan pergolakan politiknye,mslh sosial nye,mcm2 la yg aku risaukan di sana nanti..

Ya Allah ya Tuhanku,aku bermohon kepadaMu permudahkan lah urusan suamiku disana dan jauhkan lah dia dari segala kesusahan dan kesulitan..sesungguhnya kepadaMu sahaja tempat ku bermohon..

3 comments:

syrupmasin said... [Reply this comment]

insyaAllah selamat pergi dan selamat pulang ke umah punye :)

Huda said... [Reply this comment]

hobi punye psal yer :) semoga slmt pegi dan balik hubby azni :)

h.zulka said... [Reply this comment]

hi bro...
nice post
if you want
get my collection reference at
UNAND's REPOSITORY

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...