Followers

Wednesday, December 8, 2010

#Sesi menghabiskan duit laki den (part 2)..

memandangkan hubby ai adalah part time rider,wifey dia pon terjebak jugak daa..korang tak percaya ke?my hubby seorang penggemar motor2 klasik seperti triumph,norton,ajs,ariel,bsa dan yg sewaktu dgn nya...korang boleh baca SINI..

selalu jugak la ai kene tinggal bila dia g konvoi,selalunye ke thailand la..event motor kat sana lg meriah dan lg ramai pengunjung yg datang dari seluruh dunia..kalo kat malaysia kureengg sikit havoc nya..tu hubby ai cakap la,ai tak tau ape2 pon psl event dia ni...

hubby n the geng...


ehh,ai nak cite psl ape sebenar ni ek?ohh,pasal jaket baru ai la..ni la akibat nye kalo selalu sgt mkn semut..hubby belikan masa kitorang g sg wang ari ahad aritu..hubby pernah tgk kwn pompuan dia pakai pastu dia berkenan,terus dia tnya kwn tu beli kat mana..ape lagi terus dia terjah kedai jaket tu belikan utk ai satu..harga pun murah sajer..yg penting cantik n ai suka...syg pa tau!

hitam2 si tampuk manggis...

5 comments:

Huda said... [Reply this comment]

heheheh..ape nak dikata..dah hobi dia kan..tegah kang dia kata kite kontrol :)

Huda said... [Reply this comment]

jaket tu cantik..best2 :) layan2

*azni* said... [Reply this comment]

tula,hobi suka motor ok lg..buat2nye dia hilang akal ade hobi suke pompuan lain naya azni...hehe..
pg ni dah rasmi pakai g opis..wuwuwu..

Anonymous said... [Reply this comment]

Hey very nice blog!! Man .. Beautiful .. Amazing .. I will bookmark your blog and take the feeds also…

Anonymous said... [Reply this comment]

You completed some good points there. I did a search on the theme and found the majority of persons will have the same opinion with your blog..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...