Followers

Monday, December 6, 2010

#Sesi menghabiskan duit laki den (part 1)..

ala,bukan selalu pon..ai semenjak ade anak ni jarang dah beli barang utk diri sendiri..semua pikir utk anak je sama la ngn hubby..ape2 ingat je kat anak dia..huhu..semalam kitorang ke ___________(sila isi tempat kosong dgn perkataan yg seswai)..next entry ai cite la ai pergi mana..tak suspen la camni kalu..aik?bahasa pun lain macam dah..

ai terbeli sesuatu masa kitorang g jln2 smlm..ade aje 'ter' tu kan?mmg ai yg beli tp en.hubby yg bayar..nnt belikan lg utk ma ye yang..beli kasut ni,murah je pon..bukan gucci,lv atau prada..semua jenama tu mak tak mampu nyahh..jenama hidung je pun..tp ai suka sgt2 sbb hubby yg pilih..hehe..

tp kan kadang2 ai pelik jugak kenapa dorang letak brand nose padahal jual kasut..bukan nye org pakai kasut kat hidung ponnn...kan?kan?ke ai yg tak tau nose tu ade maksud lain selain daripada hidung?

hitam itu menawan kan,kan?:))


2 comments:

isabelle said... [Reply this comment]

pernah wonder benda yg sama. tapi malas nak pikir sgt, janji ada kasut yg berkenan.
pernah dulu cari merata satu kasut tu..kat nose je yg ada.

*azni* said... [Reply this comment]

kan?tak pyh la pening2 pkr nape dorang letak nama nose utk kasut padahal dorang letak for no reason..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...