Followers

Friday, December 17, 2010

#Kesian gak nuffnang ni kat i..

haa,tajuk takleh blah betul la..:) mlm tadi masa duk blogwalking terlintas nak check earnings nuffnang.i jarang bukak nuffnang sebab rasa mcm takkan ade org nak klik2 kat iklan tu..

sekali bila bukak tgk dah ade rm1 utk campaign..rasa macam tak caye jer betul ke nuffnang ni..BE belum ade lg,harap maklum..hehe..walaupon singgit je terus rasa suke sgt2 nak buat lompat bintang..

selama ni duk baca blog2 org lain je psl earning ni macam CIK EPAL ni..satu BE dapat beratus2 hinggit,jadi org kaya terus cik epal kite tu..

btw,tima ksh byk2 kepada nuffnang..pasni bg BE plak ye..:))

6 comments:

Mariana said... [Reply this comment]

earning i pon sket je...xramai klik kot

Ati Masrif said... [Reply this comment]

oklah tu dari tak ada ..huhu
kita senasib ler

*azni* said... [Reply this comment]

syukur la tu..at least berganjak gak dr 0 ke singgit..hehe..

K-Baby said... [Reply this comment]

As'kum,
I am selling cheap baby-related products e.g. breastpumps, sterilisers, warmers, Tommee Tippee & Avent bottles straight from UK...Rajin2 drop by my blog and follow k! Thx babe...

Huda said... [Reply this comment]

alhamdulillah ade jua rezeki itu insyaAllah :) tahniah azni!

wan nurul hezrina abd halim said... [Reply this comment]

oklah tuh ada gak hasil.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...