Followers

Friday, December 10, 2010

#Anak siapakah itu?

idul bila makin besar ni makin susah utk pakaikan baju dia,apetah lg pampers..berkungfu bagai uolls i ngn hubby,tu kalo hubby ade kat umah..kalo tak i sorang2 lg susah,lg satu si idul ni suke menjerit..

dia bukan nangis tapi dia jerit pastu merengek2 mcm dibuat2 utk tarik perhatian orang..ikut perangai papa dia kecik2 dulu kot.;)) bingit telinga tau dan menguji kesabaran i betul la..kadang2 bile tension i puk puk jugak tapak kaki dia tu..

ni lepas kitorang blk shopping minggu lps,tak nyempat2 nak pakaikan baju dia sibuk duk jerit2 tunjuk mainan baru dia..nsb pampers pakai kalo tak malu mama nak letak gambar ko kat sini idul oi..

uolls,sila abaikan umah ai yg mcm tongkang pecah tu..ai ade 4 org anak jantan pada hari gambar ini diambil..harap maklum.. :)

susun jgn tak susun

aisehh,tak muat la plak..

nyum2..sedap jugak rupenye toy ni..

ok ok,idul try susun semula ye..

alamak!jatuh la..mama help idul pliss..

eeii,tensen la idul camni mama..kena buat lg sekali..
nampak macam boroi kan idul nih..bln 1 thn depan nak g check up dia..harap2 berat badan bertambah la..papa dia kate makin semangat dah idul sekarang ni berbanding dulu..yelah bang,awak tu jumpe anak jarang2 mmg la nampak dia semangat..;)

4 comments:

Huda said... [Reply this comment]

husna pun buncit sikit..mmg kut budak2 :)

*azni* said... [Reply this comment]

kalo buncit tp sihat takpe..takut cacing jer..

honeyvsbee said... [Reply this comment]

suka tengok baby tk berbaju...comel..

*azni* said... [Reply this comment]

honeyvsbee:alamak!lain mcm jerk bunyik tu..hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...