Followers

Friday, June 13, 2014

Tadi cite hepi, ni cite tak hepi pulak



ada masa kita gembira, ada masa kesusahan menimpa..ewah,sastera sangat ni!ok,kejadian yang berlaku bulan lepas jugak,ziyyad demam..kalau ziyyad demam saya paling risau sebab dia akan batuk teruk dan pernafasan jadi lain macam sikit..bawak g klinik sah kena amik neb..memang dia sinonim dengan neb dari kecik lagi,jadi bila dah besar ni alhamdulillah diam je tak nangis..

minggu lepas abang pulak demam..dugaan..pun kena amik neb jugak sebab batuk dan kahak..tidor malam kena sediakan baldi kecik khas tempat untuk muntah..haha..macam orang2 tua pulak..

alhamdulillah sekarang dah sihat..minggu ni last duduk dengan mama..hari ahad ni papa akan bawak balik sebab cuti sekolah dah abis..sobsob,sedihnya pjj dengan suami dan anak..



3 comments:

Rai Ourkizuna said... [Reply this comment]

siannya diorang.. cuba buatkan jus lemon+air suam+sikit garam.. bagi diorang minum...

eB said... [Reply this comment]

alahai, be strong dear, insyaallah... dorang cepat semboh ... kita doa sama ya.. :)

faraherda.razalan said... [Reply this comment]

Ala, ciannye...Aydin pun mcm nilah gaya klu x sihat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...