Followers

Saturday, June 8, 2013

Tido jugak akhirnya

Kalau x abis segala mainan dorang punggah and sepahkan.
Bila dah tido boleh mak nye buat kerja2 rumah.
mujur dh hampir setel..pagi tadi dah basuh baju, vakuum dan mop lantai.pastu cuci bilik air,lap dapur dan buang sampah..
sekarang nak lipat baju pulak..ini la rutin seorang ibu..

Published with Blogger-droid v2.0.10

2 comments:

Hanie said... [Reply this comment]

anak sy pun sama... kalau dia berjaga mamanya mmg tak boleh nak buat keje :)

Rai Ourkizuna said... [Reply this comment]

haha..memang kena tunggu diorang tido baru tenang nak buat keja kan.. akak selalu ajak diorang buat keja sekali..tapi pepaham la gaya bebudak tolong buat keja. lagi bersepah dari kemasnya.. lastnya maknya naik angin.. haha..

skang diorang da tak berapa nak kacau kalau lipat baju..cuma nak tolong je..penat jugak yg tu..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...