Followers

Wednesday, June 5, 2013

Kali kedua

Minggu lepas..petang khamis tu dah rasa badan ziyyad panas-panas sket mcm nak demam..
malam tu memang betul2 panas..end up bagi ubt demam malam tu..
Pg ingat dh ok,sekali tengok dada berombak laju.terus bawak g klinik.
mujur time tu papa dorang cuti..doktor ckp ada bunyi wheezing so kena amik neb..
mak dengar je prkataan neb terus berdebar.mimpi ngeri tau x?
Menangis meraung tak payah ckp la..last2 tertdo sebab penat bergelut dgn papa dia..
dh nak abis ubat baru tido,boleh la mak nye amik gambo..



Published with Blogger-droid v2.0.10

2 comments:

Huda said... [Reply this comment]

sian kan tgk anak kena neb..lukman masa thn lepas tu je kena neb..alhamdulillah sampai la ni xde lg kena..

Rai Ourkizuna said... [Reply this comment]

kesian ziyyad.. semoga cepat sembuh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...