Followers

Monday, April 22, 2013

Ziyyad sakit mata,mak sakit tekak..huhu..



pagi ni lambat masuk ofis sebab bawak ziyyad g klinik..mujur klinik dekat rumah jer..mata kanan dia asik bertahi dan berair jer..tengah main tiba mengalir air mata dari mata kanan..tapi mata dia tak merah pun..doktor bagitau budak sakit mata tak macam orang tua..selalunya mata dorang tak merah pun..bukan macam kita kalau sakit mata merah macam biji saga..hehe..

harap-harap tak berjangkit la..mak ni pun dah hilang suara sejak malam tadi..hepi la anak2 mak takleh memetir..kang memetir tekak pulak jadi perit..esok dah la mak jaga kaunter..jangan la peminjam tanya macam2,mak takde suara nak jawab ni..

agak2,guna bahasa isyarat boleh tak? :)

8 comments:

Masya said... [Reply this comment]

panas dalam agaknya... kalau tak merah bertahi mata ni.. sbb anak sy pun pernah kena..

Fiza Rahman said... [Reply this comment]

Siannya. Smoga ziyyad cpt sembuh.

bibi yusof said... [Reply this comment]

Awakkkkkk anak anak sy pon sakit mata jugak ni.. Bertaik mata derang tapi sket pon tk merah.. So kiteorg ingatkan bukan sakit mata la... Malam ni nak bwk g clinic.. Ubat ape doc bagi ek

faraherda.razalan said... [Reply this comment]

Alahai, cian die.. Hopefully lekas sembuh. Sian dak kecit tu...

kinna said... [Reply this comment]

kalau baby leh taruk susu ibu kat mata dia..kalau dah besar sket ni tatau la plak... semoga cepat sembuh ziyyad!

Rai Ourkizuna said... [Reply this comment]

letak je susu ibu.. sian ziyyad.. cepat sembuh ya..

~MommyAida~ said... [Reply this comment]

laa siannya Ziyad..smoga cepat sembuh ye syg..mintak2 mak Ziyyad terus kuat n tak berjangkit..amin..

Puan Kutu said... [Reply this comment]

nak beranak sakit ni..Insyaalah cepat sembuh..guna bahasa isyarat boleh je..tak jalan gak tulis je kt kertas.huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...