Followers

Friday, April 12, 2013

Koleksi novel




dulu2 masa sekolah menengah saya memang suka baca novel..tapi membeli tu memang tak la..kebanyakan pinjam dari kawan2 jer..ate orang miskin mana ada duit nak beli novel jaman tu..baik beli benda lain yang lagi berfaedah..huhu..

ini adalah koleksi novel maksu..lepas dia pindah duduk dengan saya hobi baca novel tu up balik..tapi on off jugak la..sibuk dengan anak2 kan,mana sempat nak feeling baca novel macam masa remajew dulu..satu novel kadang2 amik masa berbulan2 nak abis..sampai kena baca dari awal semula sebab dah tak ingat permulaaan cite..parah sungguh!

aritu novel2 ni dia susun dalam bilik dia,kiranya takde rak khas la..main letak jer..so minggu lepas masa keluar beli barang beli rak rm19.90 ni untuk simpan novel..nampak la tersusun sket..ni tak,2 buah bawah katil,3 buah dalam kotak mainan ziyyad..pendek kata merata2 la..i is tensen sebab sakit mata tengok..end up,dengan terbelinya rak ini beradu la dikau tenang2 di situ wahai novel..

setakat ini takde nampak lagi tangan2 kecik g tarik atau sepahkan novel ni..tapi taktau la hari ni camna sebab abang dia balik petang ni..berdoa la biar elok jer dorang tak usik novel2 ni..

6 comments:

Masya said... [Reply this comment]

banyaknya... oklah ni...

~MommyAida~ said... [Reply this comment]

wahh banyaknya novel!!aida pon minat baca novel..esp time sekolah..skrg ni kdg2 je dpt baca..pinjam dari MIL..hihihi

Rai Ourkizuna said... [Reply this comment]

da beranak pinak ni tak mampu nak membaca novel bagai..hahaha.. tak mampu dari segi masa tu lah..

Myra Jay said... [Reply this comment]

Wahhh banyaknya... rajin membaca ;D

Fiza Rahman said... [Reply this comment]

Banyaknya koleksi.

Fizah said... [Reply this comment]

tersusunnyaaa....L.I.K.E! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...