Followers

Monday, March 4, 2013

Entry-entry yang saya suka baca



selamat pagi u ollsss...wah,kemain ceria lagi kan..lupakan monday blues itu semua ye..

1) saya suka baca entry pasal kelahiran baby..taktau nape tapi excited sangat bila baca pengalaman orang beranak ni..pengalaman bersalin ni berbeza-beza setiap orang..ada yang senang,ada yang susah dan mengalami pelbagai dugaan..tengok pada rezeki masing2 kan..kemain lagi baca entry beranak orang padahal diri sendiri sampai ke sudah tak buat entry pengalaman beranak kan ziyyad..nampak sangat pemalasnye..pffttt..

2) entry pasal raya..hoh!suka,suka,suka!sibuk nak tau cara orang lain sambut raya camna..dari persiapan raya sampai la raya ke 30 hari..ada yang buat sampai ber episod entry raya tapi mak gigih gak baca..haha..ada yang sambut secara meriah dan ada yang bersederhana..tengok tebal poket masing2 la kan..

3) entry review produk..mana produk yang bagus dan mana produk yang tak bagus..eh,bukan nak kondem sesape pun..at least sebelum membeli kita boleh tau produk tu sesuai ke tak dengan diri kita..takde la bila dah beli,tak sesuai terus jadi tukun..eh,macam terkena kat diri sendiri je ni..kang membazir namanye tu..membazir amalan siapa?syaitooonnnnnn(sambil betulkan tudung labuh)

4) entry pasal breastfeeding,pemakanan serta didikan anak2..ini untuk menambah pengetahuan saya dalam membesarkan anak2..cabaran dan pengalaman yang takleh ditukar ganti tu..banyak petua serta ilmu baru yang saya dapat kalau baca entry2 keibubapaan camni..

itu jelah yang dapat saya pikir buat masa ni..blog2 kegemaran memang banyak..lebih2 lagi blog jualbeli online nih..memang tetap di hati.. :)


6 comments:

♥cikmOt♥ said... [Reply this comment]

akak suka entry santai...

Masya said... [Reply this comment]

samalah.. tips pasal mmg no satu.. lg² kelahiran... tp semua blog kwn² pun best.. lg² info dan review psl produk dan jalan/percutian mmg banyak membantu...

bibi yusof said... [Reply this comment]

saya suke point no 3 and no 4...
pasal product tu at least, bile dah tau personal experience org tu then kite boleh buat conclusion sendiri la sama ada nak beli ke tak kan...

suke entry jalan jalan... yg letak kan view and tips byk byk...mane tau satu ari nnt boleh pegi ke tempat derang pegi...

Unknown said... [Reply this comment]

huda pun mcm azni gak..suka baca sume tu..satu lg suka baca pengalaman org g jalan2 :)

Fiza Rahman said... [Reply this comment]

Saya pon suka baca citer pasal kelahiran dan juga pasal Breastfeeding ☺

::NureeN:: said... [Reply this comment]

kita sama la.. mmg suka baca n3 mcm2 tu.. tambah klau bab holiday yg best2.. bab mkn sana cini, anak2 nyerr progress n cara drg xplore :)
tp apa kan daya, masa la.. slalu x sempat nk bw kat opis.. klau umah mmg lg2 la tak bleh... so mana yg sempat ja saya terjah :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...